• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.07.20
Seminaras
Apie proto higieną
2022.07.20
Seminaras
Sėkmė ir planavimas
2022.07.20
Seminaras
Ką žaidime reiškia švęsti sėkmę

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Ardha Matsiendrasana

ardxamatsiendrasanaStuburo pasukimo poza. Kaip teisingai atlikti asaną?

1. Atsisėskite ištiesę kojas priešais save. Nugara tiesi.

2. Sulenkite dešinę koją ir pakiškite ją po kairiąja taip, kad dešinė pėda remtųsi į kairįjį klubą ir grindis.

3. Pakelkite kairiąją koją ir padėkite ją taip, kad pėda atsidurtų ant žemės šalia dešinio klubo ar kelio. Nugara išlieka tiesi, rankas padėkite už nugaros.

4. Dešine ranka suimkite kairiąją pėdą taip, kad alkūnė remtųsi į kelią iš išorinės pusės.

5. Iškvėpdami pasisukite į kairę, judesį pradėdami nuo apatinės stuburo dalies pilvo apačioje ir palaipsniui kilkite aukštyn pasukdami krūtinės ląstą, pečius ir galvą.

6. Kito iškvėpimo metu lėtai grįžkite į pradinę padėtį.

7. Pakartokite viską ta pačia seka į priešingą pusę. 

Gydomasis asanos poveikis: suaktyvinama kraujotaka pilvo ertmėje, stiprėja diafragma; didėja  stuburo, klubų, dubens, pečių sąnarių lankstumas.