• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.07.20
Seminaras
Apie proto higieną
2022.07.20
Seminaras
Sėkmė ir planavimas
2022.07.20
Seminaras
Ką žaidime reiškia švęsti sėkmę

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Ekapadasana

untitled-1Ekapadasana – tai asana ant vienos kojos.

1. Atsistojame  į Tadasaną.

2. Užsimerkiame ir pradedame ritmingai  kvėpuoti, koncentruojamės iškvepiant ir įkvepiant.

3. Su įkvėpimu pakeliame sulenktą per kelį dešinę koją taip, kad šlaunis būtų lygiagreti grindims.

4. Sulaikius kvėpavimą asaną fiksuojame, o su iškvėpimu koją nuleidžiame, grįždami į Tadasaną.

5. Su kitu įkvėpimu pakeliame sulenktą per kelį kairę koją, fiksacijos metu sulaikome kvėpavimą, su iškvėpimu nuleidžiame.

Kartojame  nuo dešinės kojos.

 Asanos teikiamas efektas: vysto pusiausvyrą, moko kontroliuoti kūno svorio centrą, atsiranda stabilumo jausmas, suteikia pasitikėjimo savimi, ugdo koncentraciją.

 Dažniausiai daromos klaidos:  asana atliekama atsimerkus, taip mes prarandame didžiąją dalį teikiamo jos efekto.