• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Lietuva: Proto Plazminis kursas Kaune – 1 diena

Penkiadienis Kaune prasidėjo nekalbiai. Neužduoti klausimai liko klausiančiųjų mintyse, laukdami savo laiko.

Taigi, struktūrines – kamuoliukų  praktikas pradėjome be teorinės įžangos. Dalyviai pasidalijo į dvi grupes labai paprastai: kauniečiai ir “ne kauniečiai”. Dvi oktavos. Du kosmosai – išorinis ir vidinis, kaip galbūt pasakytų Mokytojas.

 

Pirmasis Kauno paradoksas – svečių buvo beveik dvigubai daugiau nei šeimininkų. Mokytojas prisijungė prie mažumos ir nuo pat pirmo kamuoliuko svydžio tapo neatskiriama “mažųjų” komandos dalimi.

 

Pradinės užduotys oktavoms buvo įprastos: 2 kamuoliukai, aktyvus ritmas, skaičiavome iki 54. Bet kamuoliukai – ypatingi, “arbūziniai”. Lengvučiai, minkštutėliai, trapūs – lyg kūdikiai. Taip ir norėjosi saugoti juos ir glausti arčiau širdies. Nesąmoningai, kartais ir asmeninių klaidų sąskaita.

Po truputį užduotys kito – skirtingo svorio kamuoliukai, jų skaičius.  Atsirado tamsiai mėlyni – klaidos, ir citrininiai – sėkmės, kamuoliukai. Palengva įsibėgėjome. Kaip prasitarė Mokytojas – proto ratukai prasisuko. Tam tikrais momentais galėjai netgi pajausti tų ratukų sankabą – abiejų oktavų ištariamas skaičius sutapdavo.

 

Kai didysis svečių ratas savo užduotį įvykdė, t. y. sėkmingai pakartojo tris kartus, pirmadienio struktūrinę praktiką baigėme. Ačiū alytiškiams, šiauliečiams, vilniečiams ir panevėžiečiams, visiems, padėjusiems mums atlikti savąją užduoties dalį.

Antrasis Kauno paradoksas – ir vienas lauke karys. Kiekvienas RJM Kauno mokinukas, pirmadienį paskyręs mokymuisi, gavo ypatingą – “ašmeninę” struktūrinio meistriškumo pamoką iš Mokytojo. Ne asmeninę ir ne aštriąją, it peilio ašmenys, būtent “ašmeninę”. Tai lyg ir struktūrinis naujadaras: skaitvardis “aštuoni” (tiek kauniečių dalyvavo praktikoje) + daiktavardis “asmuo” = būdvardis “ašmeninis”.

Kaip aptarimo metu pakomentavo Mokytojas, jei kiekvienas iš aštuonių oktavos dalyvių užduoties metu geba atlikti tik vieną (ar bent vieną) savo paties sau pačiam suplanuotą funkciją, visa oktava įgyja maksimalią vieno paprasto žmogaus protui suvokiamą galią.

 

P.S. Kadangi manoma, jog lietuvių kalba veiksmažodinė, įdomu, koks naujas žodis gims šiandien?

 

Tekstas / Ingrida
Nuotraukos / Dovilė, Laura