Harmoningi procesai, veikiausiai, turi savybę augti. Kauniečiai – kaip ant mielių! Vakar – aštuoni, šiandien – plius vienuolika. Beveik apvalus skaičius, o kur dar nauji svečiai! Mokyklos erdvė pildosi. Atmosfera salėje – jauki, šilta, rami ir darbinga.
Klausimų antradienį nestigo. Apie sėkmę ir sėkmingus žmones, laimę ir universalumą, pastangas ir meistriškumą, Mokytojas išsamiai kalbėjo pirmoje užsiėmimo dalyje. Kviečiame pasiklausyti:
Po pertraukos tęsėme struktūrines praktikas. Keturios oktavos – pagal metų laikus. Žiema – žemės kvadrate, ruduo – vandens zonoje, pavasaris – ugnies kampe, o gimusieji vasarą – oro (truputis skersvėjo, kad neperkaistume!).
Veiksmas vyko ramiai ir sklandžiai, kaip suplanuota. Padarytos klaidos – patirties – kamuoliukai, leido dalyviams leistis į žemesnio lygio oktavą ir atnešti savo aukštesnio lygio (dievišką) žinojimą bei tuo žinojimu dalintis.
Sukaupusieji sėkmės kamuoliukus kilo aukštyn, kaupdami savo sėkmės potencialą. Oazė salės viduje – pažintinė komforto zona naujokams.
Mokytojas atkreipė visų dėmesį, kad struktūrinės praktikos metu egzistuoja tik trys kritinės klaidos, už kurias skiriamas klaidos kamuoliukas: a) kamuoliukas atsiduria ant žemės (Saulės lygis); b) kamuoliukas sviedžiamas ne ritme (Mėnulio lygis); c) skaičiavimo klaida (Merkurijaus lygis).
Tekstas / Ingrida
Nuotraukos / Irena ir Laura