• Guru

    Ar nori gauti Mokytojo dienos užduotį ?

Kraunasi ... Kraunasi ...

Kur Mokytojas Dabar?

Planetos šiandien

Audio įrašai

2022.10.10
Ришон-ле-Цион
Обсуждение практик. Обмен качествами. Распределение плазмы
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Плазменные практики. Экспертная чувствительность. Творческая деятельность
2022.10.09
Ришон-ле-Цион
Поэтапные действия на площадке

Projektas GYVENTI GERA

Respublikinė Jogos Mokykla   
Facebook/RJM    Youtube/RJM   Instagram/RJM

Lietuva: Proto Plazminis kursas Panevėžyje – 2 diena

Šiandien rinkomės dar kupini pirmos dienos įspūdžių ir vakaras prasidėjo daug kam aktualiais klausimais – kaip priversti protą nepamiršti, neprarasti koncentracijos?  ką daryti jei esi vienas žaidimo dalyvis, kuriam nesiseka ir nespėji su kitais?  Mokytojas paaiškino kas pirmiausiai trukdo protams koncentruotis ir kaip reikėtų juos treniruoti, kad jie imtų dirbti greičiau ir gebėtų kuo ilgiau išlaikyti sutelktą dėmesį. O svarbiausia tai, kad ir būdamas lėčiausiu savo komandoje ar darydamas begalę klaidų, žmogus gali būti laimingu mokydamasis. Jei išsikeli tikslą mokytis – gali būti laimingas, kad gavai galimybę augti :)
Toliau paskaitoje Mokytojas aiškino apie intelektą bei kitas proto sudedamąsias dalis ir jų funkcijas.

 

Proto Plazminės praktikos tęsėsi vakar suformuotose oktavose. Užduotys šiek tiek skyrėsi, vienose dalyviai kartojo vakarykštę užduotį, kitose sąlygos darėsi sudėtingesnės, reikalavo gerokai didesnių proto pastangų. Jautėsi, kad protai rimtai dirba ir treniruojasi, bet tuo pačiu aplink tvyrojo linksma ir draugiška atmosfera.

Toliau buvo pasiūlyta žuvytei Laurynai ir mergelei Laurai atrinkti savo nuožiūra žmones į dvi oktavas. Visi kiti apsijungė į didelį ratą. Didysis ratas praktikavosi pajausti muzikos ritmą ir skaičiuoti taktus. Vėliau Mokytojas džiaugėsi, kad galėjo daug dėmesio skirti kiekvienam šio ratuko dalyviui.

Tuo tarpu suformuotose oktavose prasidėjo rimta struktūrinė praktika. Dvi mergelės ir dvi žuvys apjungė abi oktavas į darniai funkcionuojančią sistemą. Vėliau praktikos dalyviai dalinosi įspūdžiais, jog kai pavyko pasiekti tikslumą, stipriai jautėsi energetinis srautas, pojūčiai buvo tikrai seminariniai :) Mokytojas taip pat džiaugėsi, jog šį darbą padarėme ir paaiškino, jog tai tęsinys praeito Panevėžio kurso darbo su širdies ir kraujagyslių sistema. Darbas tęsis, tad laukiam visų prisijungiančių !

Pasibaigus užsiėmimui, Mokytojo paklausėme: Kaip Jūs keliais žodžiais apibūdintumėt antrąją Panevėžio kurso dieną ?
„Ši diena buvo tikrai gera ir darbinga“, – atsakė Mokytojas.

 

Straipsnį paruošė RJM Komanda